Sydney, home sweet home!

Hooooola! Sorry för den fruktansvärt dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt inte haft internet på 2 veckor!

Just nu sitter jag på nattbussen till Sydney, där jag ska möta upp lite polare och sen möta upp mina päron och göra östkusten. Riktigt gött ska de bli! Gaaah jag äter vindruvor och det gör så att mina hörlurar trillar ut hela tiden, ILANDSPROBLEM!

Har levt som en uteliggare de senaste veckorna så de ska bli så skönt att bli litttte bortskämd!

Tristan ringde innan och berättade att han köpt snowboard och ALL utrustning därtill för en billig peng så nu vill jag ha snö snö snö! Är så avis på er Jenny och Johanna!!!! Får nöja mig med skate, för surf vågar jag mig fasen inte på så mycket. Så mycket haj alarm så jag står hellre över!

Nu mår jag lite illa så kan inte skriva mer men ska försöka ger er updates oftare!

Träna åt mig med Anna, hade jag behövt! Kram på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0