PUDER JUBEL

JOSSAN
 

Puder jubel rimma ju inte alls ju, lät bra i huvudet tycket jag! Hallå eller, jag ligger här på soffan i Chamonix, uttråkad som attans för jag har blivit sjuk igen.. Å de finns ju faktiskt inte mycket värre än att ligga sjuk när solen skiner utanför och det har snöat i konstant 3 dagar ... Klart det finns värre saker men detta är jobbigt ;-) 
 
var ute och åkte några timmar i morse, bara för att jag inte klarade stanna inne längre, men nu mår jag lite halv kasst- lätt värt det! Rätt mycket folk i backarna för tillfället dock, är ju sportlov och allt. Så det är inte så farligt att missa några dagar dessa folkfyllda veckor...
 
Vi har tyvärr inte internet hemma så det blir bara några blogg inlägg här och där, men när jag får internet i lägenheten så ska jag försöka att lova att skriva oftare! Nu ska jag sätta på en surf rulle och drömma mig bort en liten stund, snart är sommaren här ju! Jag vet att jag ska njuta av snön, för det är här jag är nu.... MEN jag kan ju inte sluta tänka på att vakna upp i en bungalow, fruktsallad till frukost och sen ta sig en morgonsurf.. åååh snart!
 
Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0