Sommer på Stratos

Johanna
Japp då var det igång! Ikväll slog vi upp dörrarna inför sommaren!

Jag kanske har glömt berätta vart jag jobbar nu? Stratos heter det iallfall! Det är en restaurant/ nattklubb som håller hus på en takvåning där man även får avnjuta den fantastiska utsikten över hela Oslo.

Nåväl, idag hamnade jag själv i en av terassbarerna. Det var jättekul ikväll, sommarpremiär, spöregn( typiskt Oslo) & massa tokglada människor!


Nu har jag schemalagt några få skönhetssömnstimmar här, sen bär det av hemmåt Trollywood för några dagar!
Hoppas ni har en fin helg!

Puss & Kram // Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0