Gott Nytt År!

Jenny

Gott Nytt År på er!
Hoppas champagnen smakade och att ni hade en fin kväll! Jag jobbar fm i veckan och bäddade ner mig före tolvslaget. Fick iaf ha klänning några timmar och äta god middag med några fina vänner. Food hangover som Alex sa efter våran Thanksgiving middag i Byron Bay. Precis så känns det!

Tack 2012 du var grym!

Började det nya året med godisfrukost. Nu väntar jag på att grävservice ska fixa grävmaskinen jag kör vid så vi kan börja producera.

Två veckor till sen har jag SEMESTER!
Kanada snart ses vi. Gissa om jag är peppad!?

Puss o kram Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0