You deserve the best

Anna
 
Du har en kropp och den är din. Bara din. Pressa den hårt, håll den stark och var stolt. Låt den bära dig mot dina mål, tillsammans ska inget kunna trycka er ner. Och om ni trillar ändå så kan ni resa er tillsammans, starkare inför nästa utmaning. Behandla den som det dyrbaraste du har. Ge den föda som kan bygga den, utsatt den för tungt arbete coh känn hur du växer till en stabil och trygg person. För det finns ingen anledning att lämna det enda du har, som verkligen är ditt, till ödet.
 

För mig betyder CrossFitt hälsa. Det är en träningsform som får mig att bli starkare och mer självsäker. Varje dag i boxen testar jag nya utmaningar vilket gör att jag utvecklas som atlet och människa. I boxen omger jag mig med människor som tror på mig, som peppar och hjälper mig komma ytterligare ett steg framåt Jag utsätter mig själv för situationer som tvingar mig att ta mig utanför mig säkerthetsbubbla och försöka, testa saker jag aldrig gjort och inte tror jag ska klara. Men när jag gör dem och lyckas så växer jag lite till. Det är välmående för mig.
 
Ta hand om dig du också.
 
/Femi-Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0