Björkliden the place to be!

Välkommen till Björkliden. Mysbrasa där vi träffade massor av gamla rävar och även några nya.
Mats i snålblåsten.
Legomustachtjejen som Kalle gömde i min hjälm innan jag drog till Alperna har blivit min maskot och följer med mig överallt.
Morgonmys i blåbussen. Finns det hjärterum så..
Gallas.
David.
Nöjd tjej på efterskiin i grymmaste understället från Eivy.
Spela fotboll.
På lördag var RuffRiders grabbarna öl sugna så vi körde upp till Låktatjåkko och soffhängde på Sveriges Högsta Bar.
På vägen hem stannade vi i Kiruna hos Maria som bjöd på våfflor.
Så himla gott.
Shysst/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0