Memories of 2011

Oh oh oh, hittade lite sköna bilder när jag gick igenom iPhoto. Här är jag, Mickan och Lena, busigaste i Göteborg, vi skulle ut och löjlade oss lite framför kameran innan. Jag tror att Lena klippte mig lite senare på kvällen, hmm, det blev nog inte så bra. Men det var kul. Det var ladies night, and we had a lot of fun. Avslutningsdagen på skolan i Alingsås måste det ha varit, eller lördagen efteråt. Just det, fina grejer det där. Mådde sämre dagen efter, men det hör väl till.
Skönt att drömma sig bort ibland, trots att jag inte vill ändra på många saker i mitt liv just nu, så är det nice att besöka drömlandet några gånger. Prova själva, det gör jälen gott. Puss / Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0