Kallt.

Jenny

Idag började jag dagen med ett fysiocross pass som heter duga. Var förbi Papi och rensade genom lite gammalt skrot som blivit kvar där..
Hittade mina gamla favorit jeans som jag trott varit looong gone. Yeah.
Hade ännu mera garn där så jag har nog fortfarande garn förbud.
Minus 25 så brädan fick stå idag. Men det är alltid galet fint ute när det är så kallt. Då kan man tända ljus i hela huset, kolla julkalendern och julpyssla.
Här är alla mina julstjärnor i slottet. Vilken gillar ni bäst?
Nu äre läggdax!
Dröm sött/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0