Sista Club monday

Vi hade lite mat och förfest hos mig. Jag som varit hängig hela dagen märkte hur whiskey kan mota en skrovlig hals.. eller..? Tappade tydligen rösten. Osmart har man varti förr. 
 
Därför har jag senaste dagarna bara legat hemma, kollat på OS och hostat. Bakat lite bröd, ätit god mat och surfar på datorn. Ia var på besök igår, men jag pallar inte snacka så mycket. Fick pratförbud av läkaren. Efter ett tag svider det i halsen om jag snackar för mycket.. Himla tråkigt är det, och dyrt för jag kan ju inte jobba. Jag som skulle slita järnet sista veckan för att sedan kunna ha semster i tre veckor utan dåligt samvete. Aja inte mycket att göra åt. Förhoppningsvis kan jag köra ett sista pass nu innan måndag. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0