Frukosttips från Halmstad

Kesella är perfetkt till frukosten. Skär ned lite frukt och toppa med en klick kesella. Men det kan kännas strävt och surt i vissa munnar, mitt tips är då att blanda i lite agavesirap. Agave är ett sötningsmedel precis som socker, men det är mycket hälsosammare då kommer från agaveplantan (samma som man bland annat gör tequila på faktiskt) och är helt naturlig. 
 
Smakar mums. 
 
Själv brukar jag strö över lite krossade linfrön, torkade tranbär och hackade mandlar. Bästa frullen. 
 
Sedan har jag hittat tillbaka till min favvo-ört - basilika. Shit vad gott det är. Och nyttigt för den delen. I salladen, på mackan eller grytan. Mums säger jag igen! :)
 
 
Love Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0