Renoveringskaosmys.

Man får inte glömma att mysa lite mitt i renoveringen.. el. åka till Lofoten och lämna kaoset en stund funkar ju oxå. Där fick jag massor av ny energi.
Mina vänner skojar och undrar hur många centimeter spackel jag har på mina väggar nu och de säger att man måste slipa oxå.. What? Hoja, allt har sin tid. Har ju fått dit en ny ytterdörr och rivit en liten vägg oxå har vi fixat några hål som troligast kommit till på nåt fylleslag. Men nu känns det iaf. som att det kanske finns ett slut på renoveringskaoset. Jag är ledig nästa vecka och ska verkligen försöka få allt klart. Tills nästa projekt ska påbörjas..
Är så otroligt glad för mina fina vänner, familj och grannar som hjälpt till med allt från mat, stegar, spackling, slipning, tvätt, däckbyten och diverse annat.
Grannens hundar älskar mitt kaos. Inplastad soffa, det är väl det kändisarna har i Amerikat?
Nu ska jag på dejt med John Blund och samla krafterna för imorgon ska jag upp och pyssla på innan jobbet.
Sweet Dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0