Födelsegrisen är glad

I går fyllde jag hela 24 år, wuhu! Jag är helt säker på att detta är den bästa tiden i mitt liv, så jag höjer glaset och tutar och kör. Förutom att få fina påminnelser av killen på telefon, ett presentkort av jobbet, vin, en tavla och godis så fick jag en grym One piece. Mmm, tänk att han kom ihåg det. Så jäkla fin, ja både Mårten och plagget.
Så här såg jag ut!
Och så här såg den magiska tavla ut, målad av Mickan. Ser ni vem det är på bilden?
Det är min gamla profilbild på Facebook som hon har målat av.. As fint!

Det var allt för mig / Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0