♥ Det SNÖAR ♥

Imorse blev det en spring tur ist. För gymmet. Tog med Zelda (mamis husky) som var peppad till tusen. Sprang förbi Abbortjärn för att kika på isen och jag var bara tvungen att testa den oxå, för Zelda gick det super, när jag ställde mig knakade det och blev värsta ekot över hela sjön. Zelda blev helt rädd och jag tog ett skutt i land.. 
image description
Sen har jag myst runt i Femi tröjan Vicky som är en ny favorit, jag blir helt kär när jag tittar på den, rosa och rött är så rätt!
Blev en smothie till mellan mål som jag fick dricka i bilen på väg till jobbet. Eko banan, eko linfrön, egen plockade blåbär (super eko) proviva hallon granatäpple och lite tjock yoghurt. Yam!
Äntligen, nu ska ni får höra! Det SNÖAR i Gälka town och i Aitik gruvan oxå. Jag är lyckligast i världen, det blir nog VINTER trots allt! Min snödans kanske funkar ändå!
Såg en snubbe som satt och pimplade på Noulajärvi när jag körde till jobbet..
Imorgon blir det gymmet, sen måste jag köpa en spade så jag kan bygga snökojor.ler.
I helgen är det tomtarnas vinterspel och nästa helg blir det SNÖYRAN!
Välkommen snön, vi har väntat på dig!
Kram och puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0