Vuxenpoäng.

Idag har jag varit på banken och klirrat ett huskonto, vuxenpoäng som heter duga. Känns STORT och helt fantastiskt, jag lääääängtar så till måndag då jag får nyckeln.
Jag som varit livrädd för fast jobb och att ha en fast punkt. Men nu efter många års flängande runt delar av världen känns det plötsligt hur fint som helst. Jag har aldrig tänkt sluta resa, finns så mycket mer att se och upptäcka, så många platser jag vill tillbaka till och så många vågor jag vill testa. Men det känns skönt att ha en hemma bas och komma tillbaka till efter en resa. Inte heller fel att pengarna kommer fast man har semester. Hihi.
Håller på att packa och fixa som bäst nu. Hoppas på en surfresa snaaaaart.
/Vuxen Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0