Lite gnäll..

img_4487 (MMS)

Mys med mammas hund Zelda, idag tog vi en promenad i regnet. Det finns inga dåliga väder.. Fast nu är faktiskt trött på det här regnandet. Blir så lerigt, dimmigt och sjukt dåliga vägar här i gruvan när det regnar. Man vill inte halka runt med en sån här maskin.. Nu hade jag bara velat mysa framför en brasa. Men jag ska jobba tre timmar till innan jag får stupa i sängen, hoppas dem går fort och att dimman lägger sig så man ser och hittar vägarna här i gruvan. Imorgon är det lördag, då ska jag ta med en stor godis påse hit till jobbet. Mums/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0