indo board, kräftskiva, yoga!

Coool brud på en cool bräda, eller hur??
Sån ska jag också bli när jag blir stor!
Jag håller på att tillverka en alldeles egen indo board, har tyvärr inga tagna bilder på mitt projekt, men ska fota den när den är klar, den kommer bli asball! :) I morn blir det kräftskiva för hela slanten, det ska bli trevlig, god mat, goa människor och go musik, kan inte bli annat än gott!
Mummmmmss!!


Sen måste jag säga att det är grymt att köra yoga, jag brukar dra igång morgonen med solhälsningen, åååh så tacksamt, mjuk o smidig blir man!



I kväll blir det middag hos finaste Jenny! 
(hittade en bild på oss från i våras, sweet!)



Världen är goo, skål och välkommen!


// Emilia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0