Surf på Lofoten

Jag tog mig en liten minisemester från plugget i Umeå, drog hem till Gällivare en sväng sen packa jag om väskan och drog ut mot vackra vyer i Norge. Hamnade i surfparadiset Lofoten, det var grymt!! Sjukt fina vyer på Lofoten, havet mot de höga fjällen, allt i ett! Det är som en drömvärld, egentligen borde jag flytta ut dit!


Flakstad, grymma nybörjar vågor!


Förväntansfull inför vågorna som ska skölja över mig!

Det var så sjukt kul att nästa inköp blir en våtdräkt och en surfbräda! 

Nu ska jag ut i solen och fantisera att jag surfa fram, men det får bli med min puch cykel istället, man får helt enkelt ta vad man har..och snart har jag en surfbräda och då tar jag den istället! 

Emilia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0