LOST?

Godmorgon Sverige och hej till resten av varlden vad klockan nu kan tanka sig vara!
Just nu befinner jag mig i Malaysia, och klockan ar redan 10.30 har!

Jag undrar mest av allt i hela varlden vad DU gor Marielle, ett livstecken tack! Hon ska namligen hamta mig pa flyplatsen nar jag nar min lilla slutdestination om 4 timmar. Sen ar familjen aterforenad, eller nja Malolen ar hemma i sverige men hon far snart vara med sa fort vi ger oss av mot snon istallet!

fortsattning foljer, jag kanske vaknar upp i dubai ...

Peace / Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0