Hoppla hej

Johanna

Idag blev ingen rolig dag. Sjukis på en kvart bara hej hopp sådär på jobbet så fick springa hem.
Nu ligger jag här som en död sill under alla täcken & filtar jag hittat med 100 grader i feber om jag själv får gissa!
& jag tänker att, om man kan bli sjuk så fort kan man bli friskt ännu snabbare! :) 

Kurerar väl med snowboardfilmer så det står härliga till här hemma i lyan.

Åh ni vet väl att alledes snart, 29 september släpps Into The Mind? Kan knappt bärga mig! 

Såhär Oglad är Johanna när hon blir inlåst hemma!

The Art Of Flight 
Classic. Man kan nog inte tröttna helt enkelt!

Här har ni trailern tjejer!

Puss & Kram// Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0