Vinter!

Jenny
Heeeej! Ledsen för blogg torkan. 
Jag har fått frågan vart vi tagit vägen? Har inget bra svar på den så jag ska försöka bli bättre igen! Hur mår ni där ute?

Här i Gälka town har vi snö och full vinter. 
Här är min utsikt från stugan/huset mitt. Dundret är fint i vinterskrud minsann - Top Nice!

För någon vecka sen firade jag och Vicky att vintern är här med ett uppfriskande snö bad. 
Vi bastade såklart mellan snöbaden. Man vill ju inte bli sjuk.

Har även fått känna lite puder. 


Så galet fint att man får åka bräda igen! 

Massa Kärlek! 
Puss/Jenny




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0