YO!

 Sorry för galet dålig uppdatering men vi har varken haft internet eller tillgång till datorer de senaste veckorna. Varje gång jag hittat internet så har jag endast haft tid till att skriva till morsan att jag lever.
 
Vi är fortfarande i Wanaka, har flyttat till ett helt epic hus med 6 killar. Det var ett bed and breakfast förut och är seriöst fortfarande lika fint. Det är finare än jag någonsin bott. Vi har utomhus jacuzzi, spa, 4 gigantiska rum med ensuit och gigantiska lounge rum med eldplatser. Utanför har vi börjat bygga en skate ramp och vi har precis fixat en trampolin som vi ska ställa i trädgården så att vi kan träna på lite tricks (killarna kan träna på sina sjuka tricks, jag ska kämpa på min 360).
 
Jag jobbar på en indisk restaurang, vilket är grymt kul men inte så många timmar tyvärr. Vi lever ett väldigt lugnt liv för tillfället, sena kvällar med långa sovmorgonar, men om en månad blir det liftöppning varje morgon! SKYNDA DIG SNÖN!
 
Om några dagar får vi internet i huset så då kommer jag uppdatera oftare! Hoppas allt är bra med er alla femi girls!
 
Stay cool
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0