LIFE

Anna
 
Live your life in colurs!
 
 
Ibland måste man fundera över livet. Även om det kan vara tufft ibland. Stanna upp och analysera sig själv. Titta djupt under ytan och desikera.
 
Hittade en blogg. Med skönt flow. Han kunde verkligen få ner sina tankar till bra meningar. Det imponerar mig. Man kan inte vinna VM i att uttrycka sig. Men han kanske skulle kunna det.
 
Det är inga obehagliga tankar. Bara understundom förvirrande. Men det är tankar ifrån ett liv som går vidare. Och det är tankar som sammanfattar. Någon gång måste man summera sig själv. Någon gång måste man inventera sin själ och sitt jag. Någon gång måste man titta ned och se hur långt linan är löpt. Någon gång måste man lyfta på skalet och se hur kablarna är dragna.

Ni hittar hela inlägget här
 
Uräskta att jag lät depp just nu, det är jag inte. Men det var väl valda ord som jag ville dela med mig av.
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0