SNÖN ÄR HÄR

Äntligen kan jag säga, SNÖN ÄÄÄÄÄR HÄÄÄÄR!
 
Igår körde vi upp till toppen av ett berg, ovanför molnen och byggde ett gupp. Så jäkla vackert var det, helt blå himmel och ca en halvmeter puder snö. Har inte sett snö på nästan ett år och jag kan inte sluta le. Tyvärr pallar inte riktigt mina knän men jag tränar dom för fullt så att de ska hålla när liftarna öppnar om 2 veckor. 2 VECKOR!!!!!!
 
Känns så konstigt se alla bilder på sommar och sol i Sverige men det ska bli en häftig "sommar" för mig här i NZ.
 
Hoppas allt är kanoners med er. ANNA du borde komma snart!
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0