Surfhelg i Unstad

Anna





Jag och Mattias hade ledig helg och packade campern full med mat, surfbrädor, våldtäkter, sovsäckar och spritkök och körde mot Unstad. Lofotens surfmekka. Ett stort swell skulle komma in på söndag så vi hoppades på bra surf hela helgen. Jag skulle härja i vågorna för första gången på väldigt länge, sist jag surfa var 2010 på Bali, och var faktiskt lite nervös.


Älskar campinglivet!



Jag har fightats med vitvattnet. Big time! Blivit helt slutkörd i axlar och rygg och svalt litervis av saltvatten. MEN jag har också tagit några vågor. Jag är långt ifrån duktig men för var dag jag spenderar i vattnet kommer jag ett steg längre, lite starkare, lite säkrare och lite närmare att bli bra. Unstad är fantastiskt vackert. Stoked att bara vara där, campa i en miljö med höga berg och djupt turkost vatten. Majestätiskt.

Looooove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0