Uppe i snön igen

Anna
 
Nu börjar det, på allvar, kännas i magen. Jag ska börja plugga. Flyttade från Halmstad igår. Flög upp till Sälen med 20 kg övervikt (oops, 450 spänn fattigare) för attr mysa sönder mig med Mårten i en veckan innan jag åker till min nya hemstad - Luleå. 
 
Så här har jag det just nu. Inte så pjåkigt. Sälen är fint. Men Mårten är finare. 
 
Får se om vi tar brädan på en runda i veckan. Hade varit nice. 
 
 
Innan: frulle. Nu: internet och sen: träna. Ikväll: bio?
 
Love Anna
 


Kommentarer
Femi Jenny

Myys! Så när jag kommer hem igen bor du i Luleå! Fint att ha dig närmare. Då är Black Bear Open ett måste i år! Hälsa Mårten och Sälen!
Puss

2013-01-12 @ 13:55:48
Femi Anna

Jenny! Ja det stämmer. Jag kommer allt närmare dig. Fint ju. Black Bear open låter magiskt. När är du hemma i Sverige igen?
Puss

2013-01-12 @ 22:07:54
Jenny

Jag kommer hem den 17 Mars. Ja Black Bear är helgen du måste boka! Ska berätta vilken helg det bli så fort det vi får klartecken! Men jag hoppas vi hinner med fler helger på brädan :) Snart kanske du bor här! Ja jag har alltid plats för dig!
Puss o Kram

2013-01-13 @ 09:46:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0