Sälen baby

Anna
 
 
Nu har jag snart varit i Sälen i en vecka. Snö snö snö snö. Och massa mys. Har åkt bräda i Stöten en dag med brollan och nästa i Lindvallen. Gav oss fan på att ta oss över berget från Högis "Det är inte så jobbigt" sa Mårten. Nej, visst inte. Fy farao. Med bräda är det jobbigt. På vägen hem fick vi en-bens-pusha oss i tre km. Hah! Han skulle bara åka bräda själva, den där Älsklingsmårten, så han fick känna på krampen som infinner sig i benen. Huvva! Men vi kom fram till slut. Han åka förbi en gammal arbetskamrat på Snögubben, ta en kaffe, åka lite i parken (lite läskigt) och surfa ner backe efter backe. Nice.
 
När vi var i Stöten fick jag köra scooter. Wroom wroom. Hehe!
 
Vi kom hem. Åt spagetti med köttfärssås med Mårten. Per fick en runstur på hotellet medan jag bokade resa till Luleå och sedan avslutade vi med bastuland på Experium. Möjs!
 
Här är lite bilder från min visit :)
 
 
Älskar kiwi!
 
 
That's is that's all!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0