Norrlänning på nytt igen

Anna
Då var man på plats. I Luleå redo för plugg. Imorgon smäller det. Samling i aulan 08.55, då är det no turning back. Inte för att jag har funderat på att ångra mig. Nej nej. Nu kör vi säger jag.
 
Här bor jag nu..
 
..hos Johan och Ija, världsbästa som tar hand om mig som en familjemedlem. Mat, säng och tak över huvudet. De bor en bit utanför stan, med mycket natur utanför. Idag var det -9 och riktigt krispigt ute. Tokvackert. Jag passade på att bekanta mig med de Norrländska vindarna medan de var ute på en skidtur, tog en runda på isen. Jesus vad fint! 
 
Kolla själva!
 
Efter det for jag in till CrossFit Holistic. Luleås nyöppnade box. Ser ut så här:
 
Hade svårt att hitta dit. Cirkuleraade runt i industriområdet i säkert en kvart innan jag såg en tjej som såg sportig ut som jag kunde fråga om vägen. Då var jag precis utanför haha. De hade inte satt upp ngn skylt. Kanske inte hunnit då de öppnade i förrgår. Men en grym WOD blev det iaf!
 
Slog rekord i marklyft i 100 % (dock aldrig testat hur mycket jag pallar) - 60 kg. Det är mer är som om jag lyfte mig själv och lite till haha. Nice. Testade även dubble under för första ggn, satte typ 4 i rad. Men när det var dags för WOD:en tog det för lång tid att missa så jag körde singelhopp. 
 
WOD:
Klarade hela på 5.44. Var andra bäst!
 
Rätt gött ändå!
Jag vet klockan är inte ens tio, men jag ska snart sova för det. Stor dag imorgon ju! 
 
Däääääåååååå :)
 
Love love alla gladingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0