Finaste presenten från Equador

Anna

Hej. Äntligen kom Mårten hem efter tre veckors äventyrande med sin familj i Sydamerika. Han har varit på Galapagos och sett allt fantastiskt there is. Inte alls avis när man själv bara legat hemma - sjuk - i Halmstad under julen. Pfft. Aja. Det börjar ordna upp sig med min hosta nu iaf. Jag har börjat träna ju. Dock trodde jag att jag skulle trilla av spinningcykeln idag. Var så j*vla jobbigt! Svimfärdig en timme efteråt. Kanske gick för hårt ut efter tre veckors uppehåll. Aja.

Jag fick hur som helst en tokfin sjal från Mårten. Alpaca är det gjord av. Finaste ullen från Lamadjur. Helt fantastiskt fin. Älskar färgen. Och den är mjuk som en barnrumpa. Aaa. Asnice.

Nu är det bedtime!

Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0