Femi femi femi

Anna
 
 
Ibland tar man bara på sig det man vill och så bli det f av sex plagg som ör Femi. Oops. Undrar om jag är hemligt kär i märket? Igår var en ny skoldan, vi fick börja lära oss om Cellbiologi, idag ska vi köra igång med anatomi. Längtar. Jag är uppe tidigt för att börja läsa vår kurslitteratur - "Rörelseapparatens anatomi". Duktig kicka!

Hur har ni det där ute?
 
Fortfarande inte frisk, jag har sagt till mig själv att vänta tills imorgon. Mår jag inte bättre måsta jag skjuta upp träninge ytterligare :( Jag som vill köra järnet på Holistic..
 
Love


Kommentarer
Lena Arntzen

SAKNAR DIG KÄRLEK <3 Lycka till i nya plugget i härliga Lule! puss

Svar: Tack finaste Lena! Plugget är asaballakul. Jag tränar massa och hänger med gött folk. Snö överallt. I am happy! Ska du inte komma på besök? :) /Femi Anna
Femi Pleasure Sweden

2013-01-31 @ 11:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0