En ny Femi Girl!

 Hej, jag vill introducera Josefin, en skön lirare och vår nya Femi Girl. En brädgalen Halmstadtjej som just nu är på andra sidag jorden och lever loppan, Australien. Följ med på hennes äventyr genom surf, skejt, party och snowboard.
 
 
Josefin Alvtegen
Ålder: 20 bast
Bor: För tillfället i Melbourne, St Kilda
Gör: Jag lever min dröm. Reser, träffar underbara människor och bara njuter av att man kan leva såhär!
Drömmer om: Hmm jag har alldeles för många drömmar, mitt liv är för tillfället en dröm men jag ser sjukt fram emot min snowboard säsong i New Zealand om några månader! 
Jag älskar: Jag älskar glada människor och jag älskar att resa!
Några kloka ord om Femi Pleasure: Femi är ett fett najs märke med exakt den stil jag gillar och fler människor bör klä sig som femi! Varför krångla runt i tajta ocoola kläder när man kan vandra runt i bekväma och framförallt asballa kläder?
 
Tjo bre!
/Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0