Fullspäckade veckor

Anna
#bike #giraffen #älskar den #tee-love
 
Hej alla coola balla damer där ute!
Hur har ni det? I Halmstad är det full rulle. Har knappt tid att sova känns det som just nu.. eller jo.. jag sover bra men det är lätt att man stressar upp med tusen bollar i luften. Träna, jobba, plugga, städa, pussas och hinna träffa vänner. Det gör jag typ inte nu. 
 
Knappt man hinner slänga iväg ett sms och kolla läget.. inte bra det där. Men så är det ibland. 
 
Vintern kommer och man går djupare in i sina rutiner. 
 
Sova
Träna
Äta
Jobba
Äta
Träna
Äta
Sova
 
 
 
It's my hamsterlife and I love it
/A


Kommentarer
Femi-Jenny

Åh Anna jag älskar oxå giraffen haha.
Och du mellandagarna skulle passa perfect för besök här! Jag är nämligen ledig då :) kom, kom, kom! kram

Svar: Undrar hur enklaste sättet att ta sig till Gäällivare är? Tåg? Kanske kan lösa något.. hur ser det ut veckan innan jul?
Femi Pleasure Sweden

2012-10-11 @ 22:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0