Nu är det Vinter!

Jenny

I veckan har jag fyllt år. Det jag önskat mig mest av allt är SNÖ. Tack alla som dansat snödansen och bett till Kung Bore. Det har snöat massor. Blev några Ugglor rikare, oxå fick jag finaste klockan med Mustaschen på. Är ju Movember nu så det passar utmärkt oxå älskar jag ju mustascher.
Fick massa annat fint oxå. Ni var väl rädda att snödansen inte skulle funka. ler.
Nu äre läggdax för fröken Dagny som tyvärr ska jobba hela dagen imorgon och missar helgens premiär och gratis åk på Dundret. Jag tar igen det nästa vecka var så säker.
Ha en fantastisk helg!
Puss



Kommentarer
Femi-Anna

Jag vill också ha en mustaschklocka. Var köper man? :)

2012-11-03 @ 17:00:01
Jenny

Visst är den fin! Tror den är från asos!?

2012-11-03 @ 19:24:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0