SNeeel hest

Hej vad fort veckorna går! Nu är det redan helg, igen! 
Fick gjort massa bra saker när jag var hemma, bland annat packades ridkläder, snökläder, brädor & skidor in i Franklin. För här ska det ridas häst & åkas bräda minnsann!
Hann med tårta hos mamma, fika med tjejerna & en heldag hos pappa på gården.
 Jag saknar hästarna så mycket!
När jag vaknade var min telefon massakerad, & Jennie var redan utanför dörren så det var bara att slänga på sig kläderna och hoppa upp i sadeln, I LOVE IT!
 
Fina gamla Florran, morgontrötta Johanna
 
 
Världens bästa Grynet är på besök från Sverige!
SÅ himla mysigt! Vi skulle grillat igår men vädret är inte fame just nu så det fick bli taccos istället, alltid gott!
Sen kollade vi på Vow, riktig tjejfilm. Nella kom hem från jobbet & jisses vad tårar det rann här, haha!
 
Peace// Johanna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0