Min Midsommar.

 
Bättre sent än aldrig..
På midsommar var jag, mami och Zelda på springtur. Gjorde oss fina, jag i min ljusrosa klänning med hjärtan på och glitter eyeliner ler. blev tre rätters innan jag gasade till jobbet. Persika med getost, nötter och bacon. Grillat. Choklad rultårta med grädde och jordgubbar. 
Vi hade en fin jobb helg ändå. Dock något avis på alla mina vänner som drog till Riksgränsen och åkte bräda hela helgen.. Var tydligen bästa snöförhållanderna på 20 år. *typiskt*
Vad gjorde ni på midsommar? hittade ni sju sorters blommor?cat
Ha det bäst/Jenny
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0