Home home home

Klockan 07 skuttade jag upp imorse för att bege mig hemåt på en liten visit. 
Mamma hade bakat tårta till mig, blev en rulltårta så att den inte skulle bli så stor, hon är för rolig.
Hur god som helst vart den iallafall, som vanligt!
Lite professionella bakredskap fick man också, kanske slipper baka med händerna på ett tag nu!
Hunden skickade mormor med till Nella, hon vill ju så himlans gärna ha en valp. Jag hoppas hon nöjer sig med denna. Han varken fäller eller skäller, perfekt!
 
Världens bästa pappa & jag har garvat så mycket inatt. Jag kom hem & frågade pappa om vi inte kunde ta en tur med bilen, för han är som en rullande sten kände jag på vägen hem idag. Han lät förskräckligt också men jag höjde som vanligt musiken & körde glatt vidare i regnet. Det är ju ändå Franklin tänkte jag.
Min kära far säger alltid att jag är hopplös, men det har sin charm det med!
 
Om bromsklossen till höger är jättedålig, så kan man ju förstå att den till vänster är katastrof. 
Jaja, ingen större skada skedd- hittade ett par nya som jag skulle bytt för ett halvår sedan som åkte på.
Ibland glömmer man så lätt..
ALL GOOD!
 
Imorgon ska jag & lillasyster bus på Ridäventyr om vädret tillåter, hoppas hoppas!
Sen blir det tillbaka till Oslo med Franklin!
 
Peace// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0