Köp Bejbisar!

Kom och köp bejbisar! En krona styck! Barn har livlig fantasi och det var gårdagens lek hos min Kusin Linda och hennes fina familj. Jag köpte Lillan. Blev bjuden på go middag där efter jobbet, vi spelade Bowling på nintendo Wii oxå fick jag massage på mina spända axlar av Micke som borde sadla om till massör.
Dagens lek i stora sandlådan. PH blir lastad av OK. Vi har så bra smeknamn.
Solen kom fram!
495:an är grym på grävet. Jag har tjuvprovat den, galet kul, typ som i sandlådan på dagis fast modell större.
Fick se den fina solen en snabb sväng på lunchen när jag körde upp ur gropen.
Finast med en varm bastu efter en avslutad jobbvecka, Femi mjukisarna på! Nu äre lördag hela veckan. ler.
Idag har min fina mor bjudit på middag och nu ska jag mysa med henne i soffan!
Sweet/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0