På besök hos säsongarna

Hejsan! Veckan efter nyår drog min famlij upp till Stöten, vi har stuga där, och jag passade på att hänka på så jag kunde pussa på mitt troll. Han är i Sälen på säsong, jobbar på Högfjällshotellet som bartender till april typ. (Det är en lång tid utan pussar). Hur som helst, där var jag en vecka. Vi åkte snowboard, hängde på Kalas, käkade sushi, drack coctails, var på bastulandet, åkte/körde hundspann och i kikade in backarna Trysil. Massa mys. Här kommer lite bilder från resan. Puss.
Frukost smakar bäst när man äter den med den man är kär i. Det snöade en hel del på tisdagen. Jag var först upp i backen dagen efter trots att vi var på Harrys dagen innan. Sov kanske fyra timmar. Var helt död sedan, men jag fick i alla fall åka lite puder :) Lätt värt!
Kattas bil var typ insnöad, men vi skotta fram dem och körde till Trysil.
Det var Trysil det. Nästa dag var det dags för hundspann.
Jag saknar redan Mårten och snön. / Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0