HouseWife.

Sabina har varit min husfru i över en vecka. Hon har fixat disken, tagit hand om Zelda och bjudit på godsaker.
Spenat, soltorkadtomat, feta och nöt paj. Oxå fruktsallad med grädde och kaffe såklart.
Sabina har lånat min symaskin och sytt överdrag till madrasserna i hennes husbuss som hon ska på Europa turne med. Jag visade hur man sydde en dragkedja första dagen.
När jag kom hem från jobbet två dagar senare var det klart, ni ser väl hur nöjd hon är? Med all RÄTT. Grymmaste husbilsoffan blir det.
Hund chill, Dimva älskar mina Thaikuddar.
Helge lekte princessa med flickorna.
Frukost. Lite nyttigare scones. Byt ut några dl mjöl till fullkornshavregryn och he i lite frön (blanda alla du har hemma) Busenkelt!
Husbilshäng.
Kikade igenom kartboken och jag är galet sugen att möta upp Sabina och Dimva någonstans efter vägen.
Har kikat på flygbiljetter senast idag.
Här kan ni följa Sabinas och Dimvas äventyr!
Jag saknar er redan!
I natt drömmer jag att vi surfar puder!
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0