The Worst Suprise Ever.

image description
Jag och Sabina i ett dimmigt Engelberg första dagen.
Igår lämnade vi Engelberg och körde mot Silvretta Montafon. Jag skulle överraska en kompis som brukar vara speaker på en tävling där jag bröt ögonbenet för två år sedan. Vi körde lite fel p.g.a gps:en. Kom fram sent och sedan var vi på fel berg. Sist men inte minst så var Mati inte ens där igår. Worst suprise ever. haha vad vi garvade när jag väl fick tag i honom på telefonen.
image description
Åka longboard i underställ.
Idag har det snöat och varit flatljus så vi tog sovmorgon och har bara hängt ut med Johanna, Petronella hela dagen.
Sen lagade vi middag med Marielle och gick på den gamla vanliga promenaden till Mpreis, nu ska vi prata ikapp allt skvaller som hänt sen sist. Sen ska vi krypa till kojs för imorgon ska vi leta puder.
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0