St. Anton snart ses vi igen!

Fint gäng.
Australia Day Shredd at Gander park.
Minns det som igår.
När Mimi hälsade på.
När vi flög helikopter.
Johan.
Så nöjda.
Alla promenader med Malolo.
När Calle hade snö i mustaschen.
När jag och Johanna hade en hel dag tillsammans.
All u can eat SUSHI.
När vi hittade en cykel i Innsbruck.
Där är det så fint.
Discoväggen.
När jag flög mot himlen.
Marielle. När vi äntligen fick åka en hel dag ihop efter alla onödiga skador.
Lamorna.
Mati och Johanna
Riffel ettans trick attak.
Alla galet fina dagar.
Den braiga parken.
Om en vecka flyger jag till Zurich där ska Sabina och Dimva möta upp mig med bussen så ska vi rulla runt och leta puder. Blir nog en sväng till Engelberg och sedan St. Anton. Med några stopp efter vägen. Marilelle, Johanna, Malolo, Tok Johan det ska bli såååå fint att ses igen. Det var alldeles för längesen! Vilka är med kvar där?
Hoppas, hoppas, hoppas tågen går härifrån imorgon för först ska jag till Stockenträsk och hänga ut med Mia Hajen och Kalle. Ta nån öl med farbror Nicklas. Jobba lite med Tysken och gänget. Det är ju Stockholm Fashion Week.
Woop Woop/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0