Lovely!

Världens bästa vecka!
I söndags kom Jenny, Sabina & Dinva hit! & i måndags överraskade Kikki mig som grädden på moset!
Vi har hängt som om det var igår vi sågs!
Även om jag inte har kunnat följa med på äventyren så har vi hunnit leka massor ändå!


Häng utanför huset!



Personlig färdtjänst hem med coolaste husbussen ever!

Btw så har jag slängt kryckorna åt skogen för idag ska jag börja jobba igen!
Förhoppningsvis är jag tillbaka på bergen snart igen!

Världens bästa vecka helt enkelt!

Peace/ Johanna



Kommentarer
Bina

Släng iväg dem lååångt för när jag och Dimva dyker upp igen räknar jag med lite svängar tillsammans med dig!!

2012-02-23 @ 23:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0