Halmstad i hälga

Glad alla hjärtans dag!
Tjobre!

Alla hjärtans dag är pasé, jag hade en mongolidbra dag med mina jäntor: Johanna, Ronja och Nathalie. Vi fyllde huset med bubbel och rödvin, åt en fonomenal middag med lax, avslutade med ost och Amarone. Det blev sent och jag tror att många kloka beslut togs vis småtimmarna.
Dagen efter blev det tvärtom. Det var andra dagen på Camp Anna och vi bunkrade upp med chips, godis, tacosbuffé, cola, mineralvatten och massa gott gott. Top model, film och Äkta människor maldes hos mig. Kvittot från Hemköp hänger på min kyl nu som bevis på en underbar odeffar–dag (alltså man äter all skit man vill och njuter som fan).
Jag passade även på att jobba lite på hemmaplan mellan vinglasen. Blev bra leverans som vanligt. Här ni hur Ronja posar i min soffa för att på bästa sätt visa upp brillorna som gäller.
It was a nice nice
Nu är det fredag och min pojke är äntligen hemma. Det firas med fläskfilé och rödvin. Puss på alla goingar/Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0