Skulle du kysst honom?

Vid Covent Garden i London träffade vi denna svävande silver man som tyckte att jag skulle kyssa honom på kinden. Lite blond i topparna gick jag fram och skulle ge honom en kyss, då vänder han ansiktet mot mig för att jag istället ska kyssa honom på munnen..
Ryggade snabbt tillbaka. Vem vill kyssa en grå gubbe?
Dani berättade senare helt logiskt att hans "stol" går genom rocken i vänster armen. Såklart kan han inte sväva på riktigt. Han är ju ingen super hjälte då skulle han nog inte suttit där. ler stort.
Men det ser rätt kul ut!
Skulle du kysst honom?/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0