Lofoten I love you.

Unstad.
Peppad Jenny.
Kvälltur upp på en topp.
Utsikt över Unstad.
Morgon häng.
David testar fiskelyckan..
Jag njuter. Vi har haft det galet fint tillsammans med några av Gälka och Kiruna cruet. Maja från Umeå dök oxå upp på stranden första dagen, vi var i Indonesien tillsammans för två år sedan. Så fint gäng.
Finaste Johanna. Som åkte hem med oss och "råkade" hamna i Gälka. "Det farliga med att åka hem med Gällivare bor är att det finns stor risk att man hamnar där" Hon var inte ens svårövertalad. ler. Blev en kul kväll.
Nu är jag hemma i renoveringskaoset igen. Jag längtar redan tillbaka till Lofi, det är ju galet fint där.
Nu tar jag kväll.
Sweet dreams/Jenny


Kommentarer
jennifer

Åh vilka underbara bilder! Hemlängtan.... :)

2011-10-11 @ 08:30:08
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0