Spontan shopping.

img_5754 (MMS)

Idag har jag tagit en liten paus i mitt fixande innan det ska målas. I mitt huvud skulle jag redan börjat måla, men allt tar så mycket längre tid än vad man tror. Och det är lika bra att göra det grundligt när man en gång gör det. Blev en lunch på stan med grabbarna som planerar att ta flygcert, fint det om man får flyga med nån gång. Ler. Shopping av slippapper och diverse trior jag behövde till hemmet. Dop present oxå behövde jag något fint att ha på mig på dopet. Hamnade på Mondo där man garanterat hittar något.. Femi kläder, dop kläder, alldeles för mycket fint finns det. Slutade med en fin topp till dopet och skönaste randiga understället med liten spets kant, det passar sjukt bra till min ring ju.. Har bestämt mig för att Bali tyvärr får vänta tills huset är lite mer i ordnig och fixat. Kanske blir en sväng till Lofoten bara om det lovas vågor.. Nu ska jag börja slipa. Sweet/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0