Äta bör man annars dör man.

img_2249 (MMS)

Vicky ringde precis innan jag beställde pizza. Är du hungrig? Jag lagar tacos, kom och ät! Jag skyndade hem tog ALLDELES för mycket i famnen och tappade nyckeln under bron.. Så typiskt mig.. Ringde världens bästa pappa i ren frustration, han var i närheten med sina tippar kompisar. Efter en stunds funderande kom Tore på att jag kanske hade nåt i bilen. Hittade en grej till domkraften som funkade fint att fiska med. Jag fick napp! Grymt glad lämnade jag lite grjor hemma och promenerade till Vicky. Tacos och bubbelvin, snart efterrätt och sen ska jag gå hem och spackla lite.. Hejs/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0