Vassijaure i nobelstrassen.

När man planerar som oss får man göra sig iordning i bilen.
Paket med en must have badanka. Oxå fick vi lära oss att dansa salsa.
Våran finaste Johanna som fyllde år tog fram sametrumman och drog en jojk.
Jenny hångla med Harry (han hade många damer som stod på kö) Vi tillsammans med Johanna.
Salsan gick sådär så vi testade dans på räls istället.
Det gick väl oxå sådär.
Då gjorde vi snöänglar, för det är vi bra på.
Sedan var det mustasch kamp, vem vinner?
Harry ville inte sova ensam så han fick sova med oss.
Innan vi rullade hemåt åt vi några chips makor. Hett tips från coachen!
Bästa orden under hela kvällen måste ha varit: Man kan ju för f*n inte snacka böcker när man är i fjälls, kan vi inte snacka om renar istället?
Vi fick även kika på Viktors fina film GOODMORNING LAPPLAND, galet åkpepp.
Nu vill vi ha SNÖ!!!!

Over and out/ Lina och Jenny



Kommentarer
Matilda

Det är fegt att rösta på sig själv men min mustaschlook är rent skrämmande. Därför lägger jag min röst på mig själv.

Träna nu ordentligt på latinodanserna så vi har nåt att hävda oss med nästa gång vi ses.

2011-10-31 @ 22:58:41
URL: http://matildaforsen.blogg.se/
Jenny

Mathilda jag måsta rösta på Kattis, jag älskar krullet! Nu behöver vi fler röster, annars blir det oavgjort! jag övar latinodansen varje kväll, men ska jag vara grabben då? tänkte så jag övar rätt..

2011-11-03 @ 01:05:03
URL: http://femipleasure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0