oh girl

Vilken härlig helg, jag har varit ledig hela helgen och än är den inte slut!
Jag har klättert två dagar i rad med mina nya shysst klätterskor så nu är jag rätt möööör i underarmarna...och aj i tårna, skorna sitter som ett smäck men härre guuu så kul de är, jag säger bara BIG SMILE åt klättring!
Suger på att skriva just idag så jag lägger upp lite pix istället :)


Orange är snyggt!


Emilia i en super fin tröja, min favvo!


Plötsligt händer det!


Mitt konstverk, turkost älghorn!


Grymmaste nya maskinen!


Femi taxidriver!


NORGE 2011


Glaa tjej!


Avslutar med en längtan till vintern, snöklädda toppar, splitboard, längdskidor, snöflingor..gaaah jag längtar!
// EMILIA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0