Anna Holmquist.



Hejsan, alla dudes och dudettes. Jag älskar att föna håret, nej så är det egentligen inte. Den här bilden skildrar lite snällt mitt jobb. Jag är redaktör för Entré fredag, nöjessidorna i Hallands egen tidning Hallandsposten. Mitt jobb innebär allt från att planera, skriva, fota till att vara modell (inte så ofta). Det är helt nytt för i år och jag älskar det.

Det var i april som jag blev med fast jobb och lägenhet i Halmstad, innan det var jag en rå bummare. Vintersäsonger varvades med surfsemestrar. Jag drog dit vinden tog mig och gjorde det jag kände för. Jag levde helt enkelt livet. Och det gör jag fortfarande.

Jag trivs bäst när jag skrattar tills tårarna rinner och ännu bättre när får jag göra det med andra. Vi ses på bloggen!

/Anna Holmquist




Kommentarer
emilia

välkommen in i gänget Anna :)

2011-10-28 @ 07:13:20
Lina

säger bara TJA!! :D Welcome

2011-10-28 @ 13:15:01
The boss!

Välkommen Anna!

2011-11-06 @ 17:05:39
URL: http://femipleasure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0