Tårtkalas och busfrön.

Denna fina och mumsiga tårta har min fina Linda gjort till mig.

Minst lika fin som Femi Pleasure tröjan Poli från sommar kollektionen 2011.
Dessa cupcakes har Linda oxå gjort, hon är typ duktigast i världen.
Som vi sagt tidigare, har man bara en bräda får man samsas. Blev en ruschkana av mina kuddar oxå blåste vi såpbubblor som jag fick av Kosmos Katten passade bra med ponny tårtan. ler.
Pappa sa att jag blivit gammal oxå fick jag en skruvdragare av han och mami, kommer gå sjukt snabbt att byta bindningar mellan brädorna nu... fick en våg av Hörnet i Lofi och massa annat fint, skulle kunnat tro att jag fyllde trettio.
Detta betyder alltså att mitt kök/allrum och hall är nästan klara, det är mindre dammigt och min soffa är inte längre inplastad. Det trodde vi väl aldrig?
Kl 8.00 idag gick jag och bästaste kusin Jessica på en morgon promenad, käkade frukost och kikade in hos Kosmos Katten för att säga Mjao.

Tog en fika med Linda, Hanna och min bästis Franko.
Kanske lite mycket färgmedel i dem där kakorna..
Sen lekte vi tunnel, krockodil, kurr och gömma oxå blåste vi mera såpbubblor.
Efter en tok fin dag är jag tröttast och ska lägga mig på prinsess kudden och drömma om prinsarna.
Sweet Dreams/Bus Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0